Veelgestelde vragen

Product

Alle details over onze producten.

Als je niet zeker weet, welk type schoenveters je bij ons moet bestellen, kun je onze interactieve gids gebruiken of ons een mailtje sturen met enkele foto's van je schoen

Onze schoenveters worden per paar geleverd. "1x" staat daarom voor 1 paar schoenveters.

Over het algemeen zijn onze schoenveters heel precies, omdat elk paar met de hand volgens jouw specificaties wordt gesneden. Bij op maat gemaakte lengtes nemen we echter extra maatregelen om er zeker van te zijn dat de 68 cm lange schoenveters die je bestelt met 68 cm lengte aankomen

Bestellen

Alles over bestellen bij Senkels.

We bieden verschillende betaalmethoden aan. Dat zijn onder meer PayPal, credit- en debetkaarten, Apple Pay, Google Pay, Shop Pay en Klarna

Je vindt alle momenteel aangeboden betaalmethoden in onze voettekst.

Absoluut, maar we kunnen deze optie bij het afrekenen niet aanbieden.

Om je bestelling per bankoverschrijving te betalen, stuur je ons gewoon een e-mail met de producten van je voorkeur, en we sturen je handmatig een factuur.

Verzending

Details over hoe en hoe snel je je bestelling zult ontvangen.

Alle bestellingen worden als brieven uit Oostenrijk verzonden. Bestellingen worden gewoonlijk op maandag, woensdag en vrijdag verzonden. Er kunnen onverwachte vertragingen optreden waar SENKELS geen controle over heeft en niet verantwoordelijk voor is.


Bestellingen kunnen meestal niet meer geannuleerd worden nadat ze via onze website bevestigd zijn. Als een pakket onbestelbaar is, wordt de klant verantwoordelijk gehouden voor eventuele retour- en oorspronkelijke verzendkosten. Wij zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die als bezorgd zijn gemarkeerd en ook niet voor pogingen tot bezorging. We kunnen niet naar postbussen verzenden omdat voor zendingen meestal een handtekening nodig is bij aflevering.


Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling verzonden is. Neem contact op met onze klantendienst als je vragen of opmerkingen hebt over je bestelling.

Ja, afhankelijk van je locatie bieden we gratis verzending. Over het algemeen worden alle bestellingen binnen de Europese Unie gratis naar je huis verzonden

Precieze verzendkosten vind je bij het afrekenen.

We leveren wereldwijd

Internationale bestellingen (zendingen buiten de EU) zijn onderworpen aan douane- of invoerrechten zodra de bestelling het land van bestemming bereikt

Helaas kunnen wij de kosten van invoerrechten en belastingen niet op ons nemen en daarom moet elke koper de verantwoordelijkheid voor deze mogelijke extra kosten op zich nemen

Omdat invoerrechten en belastingen van land tot land verschillen, raden we je aan contact op te nemen met je plaatselijke douanekantoor voor meer informatie alvorens een bestelling te plaatsen.

Retouren

Details over ruilen, ons retourbeleid en de retourprocedure.

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen na de levering te herroepen. Uitgesloten van het retourbeleid zijn op maat gemaakte schoenveters, omdat die volgens jouw specificaties gemaakt zijn.

Het ontvangersetiket op het Retourformulier is geen voorbetaald etiket. Merk op dat de verzendkosten voor terugzending voor rekening van de klant zijn. SENKELS aanvaardt geen onbetaalde retourzendingen en deze worden naar de klant teruggestuurd. We aanvaarden alleen retourzendingen die binnen 14 dagen na ontvangst van het product verzonden zijn. Teruggestuurde schoenveters moeten in hun oorspronkelijke staat zijn: dozen en zakjes moeten compleet en intact zijn, de producten moeten nieuw en ongedragen zijn. SENKELS aanvaardt geen retourzendingen van versleten artikelen of waarvan de veiligheidsplaatjes verwijderd zijn. Gebruik, indien mogelijk, de originele verzendverpakking

We kunnen geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor artikelen die tijdens het transport gestolen worden of verloren gaan. Om dit te voorkomen raden we je aan een veilige, traceerbare koerierdienst naar keuze te gebruiken (zoals FedEx, DHL, of UPS) om je artikelen veilig naar ons terug te sturen. Zorg ervoor dat je pakket verzekerd is, en dat de originele orderbevestiging bijgevoegd is. Merk op dat ongeïdentificeerde retourzendingen naar de afzender teruggestuurd worden en niet terugbetaald worden. We raden aan je ontvangstbewijs te bewaren tot het terugbetalingsproces voltooid is. Terugbetalingen worden gedaan met de betaalwijze die oorspronkelijk bij de aankoop werd gebruikt. Internationale douanerechten en omzetbelasting worden niet terugbetaald (voor zendingen buiten de EU).In het zeldzame geval dat je artikel defect is, neem dan contact op met onze klantendienst om het probleem op te lossen door een e-mail te sturen naar info@senkels.at

1. Zorg ervoor dat je wens om te retourneren in overeenstemming is met ons retourbeleid.

2. Print het retourformulier uit.

3. Vul het formulier in en vermeld welke producten je wilt terugsturen en waarom.

4. Doe de schoenveters inclusief hun originele zakje samen met het retourformulier in een pakje

5. Stuur het pakje terug naar het adres dat op het retourformulier vermeld staat.

6. Ontvang een terugbetaling op je oorspronkelijke betaalwijze

Opgelet: Het kan tot 14 dagen duren na de levering van je pakje om je terugbetaling te verwerken

We do not offer a “typical” exchange at the moment.

If you wish to exchange an order, simply return your shoelaces to us according to the guide below and place a new order to get the shoelaces you would like to have instead.